donderdag 24 mei 2007

Woooooheeeeeehaaaaawiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Niet treuzelen, gewoon vroeg weg want het is ruim een uur rijden naar Six Flags Magic Mountain en we willen er zijn voordat het park vol is.

We parkeerden bij Taz, de tazmanian devil, en liepen in de stroom met mensen mee die als makke schapen zich door de poorten van het roller coaster walhalla lieten loodsen. Ik werd al helemaal nerveus en na wat heen en weer gehakketak liepen we de juiste richting op. Ik ben lang niet in alle rides geweest want dan had ik tot het einde van de dag moeten blijven maar mijn top drie is: X, Tatsu, Goliath! Teleurstellend was de Loony Toones winkel. Ik hoopte daar wel wat Tweety spulletjes te kunnen scoren maar helaas, helemaal niets leuks!

Wat vonden we van het park zelf? Eh…. nou als het personeel wat meer peper in de kont kreeg en opgeleid zou worden in tot 10 tellen, als de bewegwijzeraar niet halverwege gestopt was en als de patat met hamburger geen $ 9 en een klein flesje water geen $ 4,50 zou kosten dan zou het misschien wat kunnen worden. Ik heb bij de X bijna anderhalf uur staan wachten wat op een drukke dag misschien 20 minuten zou zijn geweest. Maarja, dat kon de pret niet drukken en na de vakantie moet ik maar weer eens langs Rinus om mijn nek recht te laten zetten.

Bijna 2 uur deden we erover om naar Hesperia te rijden en in te checken in een charmant La Quinta hotel. Hier hebben we nog nooit in geslapen maar het is een aanrader. De kamers (van dit hotel dan wel te verstaan) zijn mooier dan een Holiday Inn en de prijs is beter.

Eerst even gegeten in een Outback want na het ballparkvoer in Six Flags hebben we behoefte aan écht eten. Daarna als een speer naar de High Desert Mavericks die van Lake Elsinore wonnen met 3-4. Het is een klein en vrij basic ballpark maar de mensen deden heel goed mee en we hebben heerlijk naar een leuke wedstrijd zitten te kijken.

We zijn nu moe maar ik kijk terug op een leuke dag. William denkt er anders over maar het is wel heel lief dat hij altijd achter mij aan hobbelt met dit soort dingen. Hij heeft ook leuke foto’s gemaakt terwijl ik in de achtbanen ging: 5 ½ uur lang!

Hesperia, 23 mei 2007

1 opmerking:

Anoniem zei

Willeke heeft inderdaad een heerlijke dag gehad, heel fijn voor haar. Een ding was echter minder: toen we na de wedstrijd terug in het hotel waren voelde we twee kleine aardschokjes, die komen in deze buurt dagelijks voor, nou toen werd ze wat pips om de neus en ze is toch echt tegen een kleurtje aangelopen hier, ha, ha, ha.

Vanavond gaat ze met de paardenwinst gokken ben benieuwd.