vrijdag 11 mei 2007

Hmmmmmmmmmmmm……………

Dat dachten wij toen om 6.15 de wekker ging en wij op moesten staan om de middagwedstrijd nog te kunnen halen in Cincinatti. Het beloofde een stralende dag te worden en alle “dingetjes” van gisteren zijn weer vergeten ;)

Bij een benzinepomp pikten we een donut en koffie op, om maar zo min mogelijk tijd te verliezen. Zonder dat ik ons verkeerd stuurde of tegenwerkingen van het verkeer, reden wij om bijna half één het parkeerterrein bij het Great American Ball Park op. OK, dit keer dan geen foto van het volkslied maar door de prachtige plaatsen en de brandende zon vergaten wij dat vrij snel. We zagen een heel leuke wedstrijd en de Reds wonnen van de Astro’s met 5-9.

Uiteraard scoorde William een cap, ik een pinnetje en natuurlijk ook een koelkast magneetje en met een tevreden gevoel togen wij naar de East Gate Mall waar we van alle hotels de Fairfield Inn uitzochten. William koos deze mall uit omdat we misschien zin hadden om nog even te winkelen. Nou ik kan je zeggen dat wij na ruim 400 mijl rijden plus een hele middag in de zon nou niet echt meer heel veel zin hadden om een nog een paar uur te gaan lopen winkelen.
De toetjes in Long Horn steakhouse zagen er erg machtig uit en zelfs bij mij kon die er écht niet meer bij. Daarom reden we naar de supermarkt voor een licht toetje: meloen. Ook nog even naar Dicks Sporting goods geweest voor gymschoenen maar slaagden helaas niet.

Beneden zit nu een wasje in de droger want met dit warme weer (ja, ja, ik kan het niet vaak genoeg zeggen want ik weet dat het hondenweer is bij jullie) raak je snel door je kleren heen. Maar wees gerust, morgen is er 30% kans op regen waar wij naartoe gaan.

Cincinatti, 10 mei 2007

Geen opmerkingen: