zondag 25 februari 2007

Hoppa

Vandaag weer twee wijzigingen op onze binnenlandse vluchten gekregen. We hebben in totaal zes vluchten geboekt dus een enkele verwacht je wel maar Delta en United spannen de kroon. Van Frontier hebben we geen last, misschien zijn die zo blij dat ze überhaupt klanten krijgen dat ze bang zijn dat die wegrennen als ze iets wijzigen. Zegt misschien ook iets over hun toestellen.

Meestal is de verandering het vluchtnummer. Iets dat me de eerste keer niet eens opviel toen ik het mailtje van Expedia kreeg. Je krijgt namelijk een mail met als onderwerp: "Expedia.nl vluchttijden wijziging". Nou ik mooi niks kunnen vinden hé over wijzigingen in de tijden. Aangezien ze aan het eind schrijven "BELANGRIJK: Indien U geen verandering in Uw reisplan kunt ontdekken, neemt U dan A.U.B direct contact met ons Expedia.nl servicecenter op".

Ik bellen. Blijkt het niet alleen om tijden te gaan maar er kan iets veranderen in het hele zwikkie, ze gebruiken alleen hetzelfde onderwerp voor hun gemak. Tja, je moet het maar weten. Maar goed ik dwaal weer eens af, concentratie problemen, me hele leven al. Het gaat dus om de laatste wijziging, die van Las Vegas naar Seattle, aan het einde van de vakantie.

Ik heb zoveel mogelijk vluchten geboekt rond het middaguur. Bij een binnenlandse vlucht moet je een uur van tevoren bij de gate zijn. Met Willeke erbij betekend dat dus minimaal anderhalf uur van te voren. Aangezien wij niet graag vroeg opstaan en als we op zijn het rustig aan doen, we kijken bij voorbeeld het nieuws en een morgen show (Today op NBC met Matt en Katie al is Katie weg en we kennen haar vervangster nog niet) drinken wat koffie, kortom geen haast!

Maar wat doen die labbekakken van Alaska.......... onze vlucht die om kwart over tien zou vertrekken is vervroegt naar vijf over negen. Dit betekend dat we om half acht op het vliegveld moeten zijn, nee eigenlijk om kwart over zeven aangezien we een auto moeten inleveren! Om 6 uur op, dat doe ik thuis niet eens, in je vakantie. We lijken wel gek.....................

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, ik weet het reizen is niet altijd makkelijk, het is haast nog zwaarder dan werken.

Erwin

WilleBill zei

Schandalig he die wijzigingen en ik alles maar bijhouden, ha, ha, ha.

Anoniem zei

en misschien nog wel een paar meer te gaan.....